Уклінно просимо заповнити Опитування про фемінативи  


‹‹   Попередня     Головна     Наступна




Володимир ЛИТВИНОВ

РЕНЕСАНСНИЙ ГУМАНІЗМ В УКРАЇНІ
Ідеї гуманізму епохи Відродження
в українській філософії XV — початку XVII ст.






Зміст


Переднє слово


Розділ І. СТАНОВЛЕННЯ ГУМАНІЗМУ В УКРАЇНІ


§1. Епоха
§2. Люди
§3. Зв’язки із західноєвропейськими гуманістами



Розділ II. ВІД ТЕОЦЕНТРИЗМУ ДО ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ


§1. Бог і природа
§2. Зміна розуміння людини
§3. Людський розум і освіта, моральне виховання (1) (2)



Розділ III. СУСПІЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА


§1. Історіософські погляди (1) (2)
§2. Розмисли про державу (1) (2) (3)
§3. Ідеї громадянського гуманізму (1) (2) (3)



Висновки



Бібліографія


















Литвинов, Володимир.

Ренесансний гуманізм в Україні. — К.: Видавництво Соломії Павличко "Основи", 2000. — 472 с.


Монографія присвячена історико-філософському осмисленню такого складного і малодослідженого явища, як ренесансний гуманізм в Україні. Погляди вітчизняних гуманістів на проблеми людини, природи, Бога, освіти, морального виховання, історіософії, держави і права тощо розглядаються в широкому контексті європейського Відродження. Монографія написана переважно на основі маловідомих іншомовних джерел XV — поч. XVII ст.

Для науковців, викладачів і студентів вищої школи та всіх, хто цікавиться історією української філософії.



ISBN 966-500-525-1








‹‹   Попередня     Головна     Наступна


Етимологія та історія української мови:

Датчанин:   В основі української назви датчани лежить долучення староукраїнської книжності до європейського контексту, до грецькомовної і латинськомовної науки. Саме із західних джерел прийшла -т- основи. І коли наші сучасники вживають назв датський, датчанин, то, навіть не здогадуючись, ступають по слідах, прокладених півтисячоліття тому предками, які перебували у великій європейській культурній спільноті. . . . )



 


Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть ціле слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.